رئیس پلیس آگاهی استان کرمان اعلام کرد:

زندان،عاقبت زندانی فراری 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سارق سابقه دار و زندانی فراری و کشف 6 دستگاه خودرو و یک دستگاه متورسیکلت سرقتی خبر داد. 
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سارق سابقه دار و زندانی فراری و کشف 6 دستگاه خودرو و یک دستگاه متورسیکلت سرقتی خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۴۵۱۲۱
زندان،عاقبت زندانی فراری به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛سرهنگ یداله حسن‌پور،اظهار داشت:درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید درشهر کرمان،موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:در این رابطه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و کشف سرنخ هایی،هویت عامل این سرقت ها را که یک زندانی فراری بود،شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت که سابقه سرقت از شهرستان بردسیر داشت،کشف شد عنوان داشت:وی در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به 6 فقره سرقت خودروی پراید و یک موتورسیکلت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متهم بیان داشت:وی اقدامات مجرمانه خود را از سال 1391 شروع کرده و تا کنون7 فقره سابقه کیفری در پرونده قضائی اش ثبت شده و  پس از مرخصی از زندان در تیر ماه سال جاری متواری شده بود،که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی عنوان داشت:پليس با تمام توان در راستای تامين نظم و امنيت،ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش می كند و از شهروندان خواست جهت امنيت پايدار در صورت مشاهده مراتب را به مركز فوريت های پليس 110 گزارش دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها